środa, 2 grudnia 2015

Witam powrotnie ;)

 
Cześć Wam, nazywam się Monika, możliwe, że część z Was już mnie zna ;)


 Zajmuję się rękodziełem, a dokładnie szyję torebki filcowe i materiałowe. Zaczynałam od poduszek i maskotek ;)
Jednym z moich ulubionych wytworów były żabki i muminki ;)
Bardzo lubiłam, również szyć poduszki z aplikacjami ;)

 

Jednak torebki bardziej przypadły mi do gustu ;)


Miałam możliwość uczestniczenia w Pikniku Firmy Agromix w Rydzynie, a fotoreporter wspomniał o mnie w lokalnej gazecie ;)


Uczestniczyłam również w Jarmarku Wielkanocnym  w Rawiczu, gdzie mogłam zaprezentować swoje dzieła ;) Zapraszam do obejrzenia reportażu, a w tle moje torebeczki ;)

 

Miałam również możliwość wzięcia udziału w Wolnym Targu w Poznaniu, gdzie między innymi ze mną przeprowadzono wywiad ;)

Moje wystąpienie przedstawiono w 00:12:35 minucie ;)

Wiadomości Teleskop ;)

Od bardzo niedawna zakochałam się bez pamięci w szydełkowaniu ;)
Zajęcie to stało się moim hobby do potęgi ;)


Zapraszam na mojego drugiego bloga o szydełkowaniu ;)

SZYDEŁKO KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz